اقدام خیرخواهانه هنرمندان پیشکسوت

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، هنرمندان عضو موسسه برای اقدامی خیرخواهانه و در راستای مسئولیت اجنماعی خود بسیج شدند.
موسسه هنرمندان پیشکسوت

اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت در این اقدام خیر خواهانه مبلغ پانصد میلیون ریال برای احداث مدرسه در مناطق محروم کمک کردند.

در این جریان خیرخواهانه هنرمندانی چون استاد داریوش ارجمند، استاد محمود عزیزی، استاد ایرج راد و تعدادی دیگر از هنرمندان جمع آوری کمک ها را برعهده داشتند.

در این طرح دو شماره حساب در بانک ملی ایران به نام استادان داریوش ارجمند، محمود عزیزی، ایرج راد، جمشید مشایخی، محمود پاک نیت، اصغر همت و یوسف صدیق جهت جمع آوری کمک‌های هنرمندان پیشکسوت، مردم و خیرین برای تأمین هزینه‌های ساخت این مرکز آموزشی افتتاح شده بود.

این مبلغ که با مدیریت موسسه هنرمندان پیشکسوت و با مشارکت هنرمندان عضو موسسه جمع آوری شده، با هماهنگی جناب آقای پرویز پرستویی به حساب بنیاد خیریه  «خادمین علی ابن ابیطالب(ع)» واریز شده و قرار است برای هدف مذکور هزینه شود.

پرویز پرستویی درباره این خیریه گفته است: با مدیریت پهلوان رسول خادم در کنار ورزشکاران ملی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، سجاد گنج‌زاده، سجاد سالاروند، احسان لشگری، هادی حبیبی، اکرم خدابنده، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، یگانه غریب و سایر اعضای گروه حسین رحمانی، پوریا تابان و الهام عبادی از فروردین گروهی تشکیل دادیم تا در حرکتی خیرخواهانه و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق محروم کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور دست مستمندان و نیازمندان را در حد توانمان بگیریم.

در ادامه این هنرمند نام آشنای کشورمان با اشاره به لزوم تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب برای انجام امور خیریه و تشویق هنرمندان و مردم برای مشارکت در این خصوص گفت: من بعنوان عضوی از جامعه فرهنگ و هنر و عزیزان در این مؤسسه خیریه همواره برای رضای خدا حضور داشته ایم و تمام سعی‌مان بر این بوده است که با اطلاع‌رسانی درست کمک‌هایی را که از مردم گرفتیم به دست مردم برسانیم و وظیفه خود می‌دانیم تا با همراهی در این پروژه فارغ از موضوعات دیگر عموم مردم را ترغیب کنیم که برای کمک به هموطنان محروم در این شرایط سخت زندگی قدمی مؤثر برداشته شود؛ اطمینان می‌دهیم با اطلاع‌رسانی شفاف و گزارش‌های تصویری مبسوط امانت‌دار خوبی برای ارسال و انتقال کمک‌های انسان‌دوستانه آنان به مناطق محروم و مستمندان باشیم.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا