دیدار صمیمانه نیکنام حسینی‌پور با استاد رضا بانگیز

نیکنام حسینی پور روز چهارشنبه، نوزدهم آبان به دیدار رضا بانگیز رفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نیکنام حسینی پور روز چهارشنبه، نوزدهم آبان به دیدار رضا بانگیز رفت.

‎در این دیدار استاد بانگیز از فعالیت ها و برنامه
های آینده اش گفت.

در این گفت و گوی صمیمانه استاد بانگیز گفت: در دوران تدریس در دانشگاه، همیشه من با دانشجویان ورودی جدید کار می کردم. دیگر اساتید مایل بودند با دانشجویان ترم بالاتر کارکنند اما من دوست داشتم پایه کاری بچه ها قوی باشد او اضافه کرد: در حال حاضر به فکر برگزاری نمایشگاه در خارج از ایران هستم.

استاد بانگیز به این نکته اشاره کرد که بیشترین
فروش آثارش در خارج ازکشور صورت می گیرد و از طریق فضای مجازی این اتفاق می افتد.

نیکنام حسینی پور نیز به این نکته اشاره کرد که با توجه به شیوع عالمگیر کرونا شاید فرصت خوبی باشد که هنرمندان، آثار خود را از طریق فضای مجازی به فروش برسانند.

هم چنین افزود با توجه به اینکه کرونا احتمالا تا سال آینده نیز وجود داشته باشد، بنابراین‌ نباید بیکار نشست بلکه باید به خلق اثر پرداخت با خلاقیت های جدید، کرونا را تبدیل به فرصت کرد .

‎در این دیدار نیکنام حسینی پور از کارگاه استاد بانگیز نیز دیدن کرد. در این کارگاه آثاری که استاد با محوریت کرونا خلق کرده بود بسیار جلب توجه می کرد.

‎استاد رضا بانگیز، نقاش، مجسمه ساز و مدرس هنر طراحی سال هزارو سیصد و شانزده در تهران متولد شد و مدرک دکترای نقاشی خود را از دانشکده هنرهای زیبا گرفته است
‎او در نمایشگاههای گروهی، انفرادی و بین‌المللی توکیو، بلژیک، پاریس، عربستان، ارمنستان، زاگرب، آمریکا، استانبول، فرانسه و تمامی دوسالانه های تهران و آسیا شرکت داشته است و جوایز بسیاری نیز دریافت کرده است.

او از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت و دارای مدرک درجه ۱ هنری است.
اخذ بورس مطالعات هنری انگلیس، بورس مطالعات هنری پاریس، بورس مطالعات هنری اروپا در کارنامه فعالیت استاد بانگیز دیده می شوند.

.شرکت در تمام نمایشگاه های دوسالانه نقاشی از دیگر فعالیت های وی به حساب می آیند.همچنین داشتن جوایز وتقدیر نامه ها وبیش از سی سال آموزش هنر زمینه های گوناگون فعالیت وی را نشان می دهند.
رضا بانگیز به عنوان مدرس هنر، طراحی و نقاشی در دانشکده هنر و معماری و دیگر دانشگاه های کشور همچون دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه الزهرا سابقه تدریس دارد.
بوم های این هنرمندنتیجه فرایندشخصی شده از چاپ لاینو کات است.این چاپ ها به شکل دستی انجام می شوند واو پس ازچاپ با قلم مو روی بوم کار می کند.در آثار او نوعی خلوص ونرمی وشکلی متحرک از معصومیت به چشم می خورد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا