عیادت نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شیرمحمد اسپندار

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان وبلوچستان از طرف وزير فرهنگ وارشاد اسلامي و به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت از استاد شيرمحمد اسپندار؛ پیشکسوت موسیقی نواحی عيادت كرد.
شیرمحمد اسپندار

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان وبلوچستان از طرف وزير فرهنگ وارشاد اسلامي و به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت از استاد شيرمحمد اسپندار؛ پیشکسوت موسیقی نواحی عيادت كرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت حسین مسگرانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همراه جمعی از هنرمندان استان با حضور در شهرستان ایرانشهر از استاد شيرمحمد اسپندار عیادت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سيستان وبلوچستان گفت: توجه به سلامتی هنرمندان به ویژه اساتيد پیشکسوت به صورت مستمر سرلوحه كار اين اداره كل است و جویای احوال این هنرمندان از طرق مختلف بوده‌ایم.

حسین مسگرانی افزود: با توجه به شرایط استاد اسپندار همواره طي تماس تلفني جویای احوال این هنرمند گرانقدر هستيم و بنده به نمايندگي از سوي وزير محترم فرهنگ وارشاد اسلامي در منزل وي حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی ايشان قرار گرفتم.

مدير كل فرهنگ وارشاد اسلامي استان سیستان و بلوچستان با ابراز خوشحالی از رضایتبخش بودن حال عمومی استاد اسپندار بیان کرد: استاد اسپندار جزو اساتيد ارزشمند و پیشکسوت موسیقی كشور است و از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و حمایت قرار دارند.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با موسسه هنرمندان پیشکسوت در صورت نیاز به حضور پرستار در خانه استاد، هزینه‌های این کار تامین خواهد شد.

مسگراني ادامه داد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با توجه به مشكل چشم ايشان، در صورت نياز به درمان، چه در داخل و چه در خارج استان پیگیری و هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین افزود: استاد شیرمحمد اسپندار از طرف شورای ارزشیابی هنرمندان کشور برای بهره‌مندی از طرح تکریم به صندوق اعتباری هنر معرفی شده‌اند که از همین ماه انجام خواهد شد.

همچنین در این دیدار معاون هنری وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به صورت تلفنی جویای احوال استاد شیرمحمد اسپندار شدند.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا