مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در مراسم بدرقه استاد سیروس گرجستانی تاکید کرد “هنرمندی که سرشار از زندگی بود”

بازیگر پیشکسوت؛ سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد.
سیروس گرجستانی

بازیگر پیشکسوت؛ سیروس گرجستانی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با اجرای کامران ملکی؛ عضو هیات مدیره خانه سینما آغاز شد فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب، افسانه بایگان، سید محمد طباطبایی؛ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سیاوش گرجستانی؛ فرزند مرحوم سیروس گرجستانی صحبت کردند و پیام فاطمه معتمد آریا؛ رییس انجمن بازیگران خانه سینما قرائت شد.

در آغاز مراسم ابتدا فاطمه گودرزی، ابوالفضل پور عرب و افسانه بایگان به یاد هنرمند پیشکسوت صحبت کردند.

سپس سید محمد طباطبایی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن ابراز اندوه اظهار کرد: «چقدر سخت است این جا از آقای گرجستانی صحبت کردن. کسی که سرشار از زندگی بود، کسی که خنده بر لب ما آورد حتی اگر غم در دلش داشت. همه ما به احترام استاد سیروس گرجستانی این جا هستیم. خواهش می کنم به احترام ایشان مقداری با فاصله بایستیم تا فاصله اجتماعی را رعایت کرده باشیم. استاد سیروس گرجستانی، عضو محترم و بزرگوار موسسه هنرمندان پیشکسوت در سه حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر هنرمند دارای جایگاه بودند.اگر چه خاستگاه ایشان تئاتر بود. اگر چه حسرت به دل نسل جدید هنرمندان ما باقی ماند که ایشان را روی صحنه تئاتر ببینند و ببینند که چقدر می‌توانند هنرنمایی داشته باشند.»

وی افزود:«استاد سیروس گرجستانی فقط یک بازیگر نبودند، هنرمند بودند، چراکه منش هنرمندی داشتند. آقای گرجستانی به معنای واقعی کلمه مردمی بود و این ویژگی‌ای است که خانواده بزرگوارشان به آن افتخار می کنند.
جناب منوچهر حامدی عزیز! ما امروز هنرمند دیگری را به شما می سپاریم. آقای گرجستانی کم خنده به لب ما نیاورد و امروز برای ابد با شما هم خانه شدند.»
سید محمد طباطبایی در ادامه ضمن عرض تسلیت و تشکر از حاضرین در مراسم تشییع گفت:« خیلی متشکرم از خانواده بزرگوار سیروس گرجستانی که به خاطر شرایط موجود کشور و شیوع کرونا، تاکید کردند که مراسمی برگزار نشود و مراسم خیلی ساده و کوچک باشد که کسی به زحمت نیفتد. تسلیت می گویم ابتدا به همسر بزرگوار ایشان که همیشه همراه ایشان بودند و سپس به فرزندان عزیزشان. حتما غم سنگینی است. امیدوارم که خداوند متعال به همه ما صبر دهد، رفتن ناباورانه ای است.»

سیروس گرجستانی، هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون و از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت، شنبه، تیر ماه، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در کنار منوچهر حامدی (دیگر بازیگر فقید سینما) به خاک سپرده شد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا