در دیدار با شهردار منطقه مطرح شد: همکاری شهردای با موسسه موجب اشاعه هنر می‌شود

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه تعدادی از هنرمندان با شهردار منطقه 7 تهران دیدار کردند
موسسه هنرمندان پیشکسوت

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با خانم دکتر سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 تهران دیدارکرد. در این دیدار مریم معترف نایب رئیس هیات مدیره موسسه و استادان زهرا سعیدی (هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی) و شهلا میلانی (هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی) نیز حضور داشتند.

موسسه هنرمندان پیشکسوت در محدوده شهرداری منطقه 7 قرار دارد و در این دیدار پیرامون همکاری‌های شهرداری با موسسه گفت وگوهایی صورت گرفت.

جایگاه بانوان در عرصه‌های گوناگون

در ابتدا سمیه حاجوی ضمن خوشامدگویی و با اشاره به این که هنرمندان بسیاری در منطقه 7 ساکن هستند افزود: تلاش ما بر این بوده که از همه  پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم تا به این منطقه روح بخشیده و و باعث زیبایی و طراوت آن شویم.

 استاد شهلا میلانی نیز با اشاره به پتانسیل‌های بانوان در حوزه های مختلف از جمله حوزه‌های مدیریتی افزود: خوشبختانه شرایط اکنون برای بانوان بسیار بهتر شده و توانسته‌اند در در حوزه‌های مختلف ولو به سختی جایگاه خود را به دست بیاورند.

وی افزود: من هم در هنرستان پسران و هم هنرستان دختران تدریس دارم و به جرات می‌توانم بگویم دختران بسیار پیشرو تر از پسران ظاهر می‌شوند.

در ادامه نیکنام حسینی‌پور نیز افزود: خانم‌‌ها به دلیل ریزبینی و ظرافتی که در وجود خود دارند در بسیاری از مواردبهتر و موفق‌تر ظاهر می‌شوند و می‌توانند شرایط را بهتر مدیریت کنند.

او اضافه کرد: بانوان در تحصیلات نیز بسیار پیشگام‌تر ظاهر شده‌اند و با روح مادرانه ای که دارند نگاه آن‌ها به شهروندان متفاوت‌تر است. در موسسه هنرمندان پیشکسوت هم هنرمندان خانم بسیاری در رشته‌های مختلف داریم و شهرداری‌های مناطق می‌تواننداز ظرفیت هنری آن‌ها برای روح بخشیدن به شهر استفاده کنند.

همکاری شهرداری منطقه با موسسه

سمیه حاجوی در صحبت‌های خود به همکاری‌هایی که با نیکنام حسینی پور داشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آقای حسینی‌پور دارای ذوق هستند و در بسیاری از امور پیشگام می شوند که موجب پویایی است. حضور ایشان به عنوان مدیرعامل در موسسه هنرمندان پیشکسوت روح تازه‌ای به مجموعه می بخشد که باعث خرسندی است.

در این دیدار در رابطه با توافقاتی که در جلسات پیشین بین موسسه هنرمندان پیشکسوت و شهرداری صورت گرفته‌بود صحبت شد و دکتر سمیه حاجوی گفت: بخش اعظمی از خاطرات ما را هنرمندان پیشکسوت رقم زده‌اند و جایگاه ارزشمندی دارند. ما شرایط را به گونه ای پیش‌بینی و آماده‌سازی کرده‌ایم که حتی پس از پایان مدیریت ما، ایشان دچار مشکل نشوند چراکه شاید ما نباشیم ولی هنرمندان خواهند بود. علاوه بر آن  با توجه روحیه لطیفی که دارند نمی‌خواهیم درگیر مسایل اداری بشوند.

وی افزود: ما سالن فرهنگسرای اندیشه را برای موسسه پیش‌بینی و آماده‌سازی کرده‌ایم و قراردادی یک‌ساله با آن‌ها بسته‌ایم. البته انتخاب سالن برعهده موسسه خواهدبود.

استاد میلانی ضمن تشکر گفت: این کار بسیار کارجالبی است که شهرداری چنین امکانی را برای هنرمندان ایجاد کند. این حرکت‌ها موجب اشاعه هنرمی‌شود.

حسینی‌پور نیز افزود: بسیاری از هنرمندان برای انجام فعالیت‌های هنری خود و انجام تمرین‌هایشان به فضای مناسبی نیاز دارند. این که چنین فضایی در اختیار هنرمندان باشد هم این نیاز موسسه وهنرمندان را مرتفع خواهدکرد و هم موجب رونق بیشتر فرهنگسرا می‌شود.

در پایان این دیدار که روز دوشنبه، پانزدهم فروردین در ساختمان اداری شهرداری صورت گرفت، هدیه‌ای به رسم یادبود و تشکر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت به دکتر سمیه حاجوی تقدیم شد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا