در مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت مطرح شد؛ محمدعلی ساربان نماد مبارزه ، امید و تلاش است

دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از چهار عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و جمعی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت تجلیل شد .

شب گذشته -دوشنبه ۱۹ اردیبهشت -در انتهای اجرای نمایش “بلبل سرگشته “به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی مهدی اخوان از چهار هنرمند پیشکسوت عضو موسسه:صفا آقاجانی، منوچهر‌والی‌زاده،محمدعلی ساربان و حبیب دهقان‌نسب که به ایفای نقش در این اثر پرداخته‌اند ، توسط سیدعباس عظیمی -مدیرعامل موسسه، مهدی افصلی-مدیرعامل بنیاد رودکی و رئس هیئت مدیره موسسه- و با حضور اصغر همت و زهرا سعیدی تجلیل شد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به روند این تجلیل‌ها گفت: یکی از مهمترین اهداف در موسسه تقویت حس امید و برنامه ریزی برای استمرار فعالیت‌های هنری در هنرمندان پیشکسوت است.
وی در ادامه گفت :
در این موسسه اعتقاد داریم تا زمانی که این عزیزان در قید حیات هستند باید قدرشان را دانست و به همین خاطر فعالیت‌های هنرمندان را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا از آن‌ها تجلیل کنیم.

عظیمی در ادامه با اشاره به همکاری هنرمندان پیشکسوت در این نمایش گفت: آرزو دارم روزی شاهد اثری نمایشی ، سینمایی یا موسیقی و … باشم که تمام عوامل آن هنرمندان پیشکسوت باشند .
امروز خیلی خوشحال شدم که ۴ هنرمند پیشکسوت را در کنار هم روی صحنه دیدم ، به خصوص که این نمایشنامه اثر استاد علی نصیریان از بزرگان هنر نمایشی و از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت است .

سیدعباس عظیمی اضافه کرد: نکته دیگری که امشب باعث خوشحالی مضاعف بنده شد ،حضور استاد محمدعلی ساربان روی صحنه بود.اتفاقی که برای ایشان افتاد افراد زیادی را زمین‌گیر کرده است اما ایشان با حضورش روی صحنه این تئاتر نشان داد که نمادی از مبارزه ، امید و تلاش است.

در پایان تجلیل از استادان با حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ، مهدی افضلی ، اصغر همت و زهرا سعیدی با اهدای لوح و هدیه موسسه و بنیاد رودکی انجام شد .

لازم به توضیح است نماشنامه‌خوانی بلبل سرگشته از ۱۲ اردیبهشت در تالار محراب به روی صحنه رفته و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا