وضعیت پدر ناپایدار است/ پورنگ پورحسینی: زحمت های کادر درمان را به چالش نکشیم

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، طی تماس تلفنی با پورنگ پورحسینی آخرین وضعیت سلامتی استاد پرویز پورحسینی تشریح شد.
پرویز پورحسینی

با توجه به اخبار متفاوتی که از شرایط سلامت استاد می شنویم، جزییات را از فرزند ایشان جویا شدیم.

پورنگ پورحسینی روند بیماری پدر را اینگونه توصیف کرد: «۱۰ صبح جمعه هفته ای که گذشت بیماری پدر به ما اعلام شد و شب هم یک پزشک متخصص عفونی برای ویزیت ایشان به منزل آمد و طبق دستور پزشک همان موقع برای اسکن ریه اقدام کردیم روند درمان آغاز شد.»

وی افزود:«به پدر توصیه شد که گزینه بستری شدن در بیمارستان را مد نظر قرار بدهند و تا زمانی که شرایط بستری شدن مهیا شود بالاترین سطح درمان در منزل باید مهیا باشد.»

پورنگ پور حسینی حال پدر را اینگونه توصیف کرد:« حدود ساعت ۴ صبح روز سه شنبه علائم حیاتی پدر را که چک کردم با توجه به تب بالا و دیگر علائم از اورژانس کمک گرفتم.تصمیم بر این شد که ایشان را به بیمارستان فیروزگر که یک بیمارستان علمی و دانشگاهی است انتقال بدهیم. پس از بستری شدن ایشان ساعت ۵:۳۰ اولین دوز داروها را دریافت کردند.»

او ادامه داد:«من در صحبتی که با سوپروایزر بیمارستان داشتم گفتند تمام کارهایی که میشد برای پدر انجام شود انجام شده است ولی در این مورد که پدر را به بیمارستان نیکان انتقال دهیم، صحبت های داشتیم. در نهایت تصمیم بر ادامه درمان پدر در بیمارستان فیروزگر گرفتیم. اینجا شرایط خوبی برای ایشان مهیا است. پدر یک اتاق کاملا خصوصی در بخش مراقبت های ویژه دارند که کاملاً مجزا است و کادر درمان بیمارستان نهایت سعی خود را برای بهبود پدر دارند.»

پورنگ پورحسینی در ادامه صحبت هایش بهترین روش خانواده برای درمان پدر اشاره کرد و گفت: «خانواده هیچ محدودیتی برای درمان ایشان ندارد و هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد. اگر هم بحث انتقال یا هر نوع اقدامی باشد خواهشی که دارم این است که یک کمیسیون پزشکی تشکیل شود و تعدادی پزشکی صاحب نظر شرایط را بررسی کنند و مستند و علمی رای بدهند در نهایت همه باید رای آن کمیسیون را بپذیرند.» او در صحبت‌هایش تاکید بر علمی بودن مسیر درمان داشت و گفت: «در حال حاضر شاهد رفتارهای احساسی هستم.من فکر می کنم باید به پزشک های مان اعتماد کنیم و زحمت های کادر درمان را به چالش نکشیم و اگر راهی علمی تر و بهتر برای درمان وجود داشت در آن مسیر حرکت کنیم.  ما با بیماری مواجه هستیم که رفتارش ناشناخته است و داروی مشخصی ندارد.»

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا