پیام تسلیت نیکنام حسینی‌پور برای درگذشت “پرویز پورحسینی”

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درگذشت استاد پرویز پورحسینی هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی را تسلیت گفت.
پرویز پورحسینی

متن پیام مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به شرح زیر است:

“كرونا مدام داغ بر دل ما می گذارد؛ خبر درگذشت استاد پرویز پورحسینی داغی بود که بر غم هاي اين روزها افزود و چه دردناك است كه به دليل شرايط موجود در كشور و لزوم اجتناب از تجمعات به منظور پيشگيري از شيوع ويروس كرونا، وداع با استاد غريبانه خواهد بود و همين موضوع داغ فراقش را سنگين تر مي كند.
مردم هنر دوست ايران، سال ها با آثار فاخر اين هنرمند پيشكسوت زندگي كردند؛ نقش آفريني اين استاد برجسته در آثار كارگردانان بزرگي همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود كيميايي، كمال تبريزي، داود ميرباقري و… در يادها باقي مي ماند و بي ترديد جهان با ديده تحسين، تمجيد و حسرت به فعاليت هاي او مي نگرد.
در تمام مدتی که استاد در بیمارستان بستری بودند با فرزندشان در ارتباط بودیم و امیدمان به بهبود ایشان روز به روز بیشتر می شد، اما دست تقدیر امان نداد و سایه این استاد بزرگ را از سر جامعه هنری کم کرد؛ البته که پرویز پورحسینی با تک تک آثارش در میان ما هست و خواهد بود، اما کاش تقدیر جور دیگری رقم می خورد و امید ما به بهبود استاد ناامید نمی شد.
اينجانب ضايعه غم انگيز درگذشت اين شخصيت ماندگار و استاد مسلم هنرهاي نمايشي را به خانواده اين هنرمند و جامعه هنری كشورمان تسليت مي گويم.
روحش شاد و يادش گرامي باد.”

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا