بازیگر سینما به سوگ دختر نشست

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن عرض تسلیت به عزت اله رمضانی فر خبر از درگذشت دختر این هنرمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت صبح امروز – سه شنبه ۲۹ فروردین ماه – دختر استاد عزت اله رمضانی فر بر اثر سانحه رانندگی در خارج از کشور درگذشت.


موسسه هنرمندان پیشکسوت فراق ابدی آن مرحومه را به ایشان ، مادر گرامی، همسر و دو فرزندش تسلیت می گوید .

در ادامه گزارش آمده است ، مرحومه که خود هنرمند نقاش بود، در اسفند ماه سال گذشته در ایران در جشن تجلیل پدرش و پیشکسوتان متولد اسفند ماه در موسسه هنرمندان پیشکسوت شرکت کرد و در کنار پدر بود.


عزت‌الله رمضانی‌فر در سال ۱۳۲۳ در تهران به دنیا آمد. او کار تئاتر را در دوران تحصیل در مدارس تهران آغاز کرد و بعد از اتمام کلاس نهم، با قبولی در یک آزمون ورودی، در رشتهٔ بازیگری ادامه تحصیل داد و در عین حال، فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۰ در «ادارهٔ تئاتر» و تماشاخانه سنگلج و در کنار هنرمندانی چون حمید سمندریان، عباس جوانمرد، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و پرویز فنی‌زاده ادامه داد.او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی در فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی، آغاز کرده‌است و اینک بیش از پنجاه سال است که در زمینهٔ بازیگری تئاتر و سینما فعالیت دارد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا