دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی؛ شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت دیدار کرد.
محمدعلی بهمنی

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با محمد علی بهمنی؛ شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سید محمد طباطبائی حسینی در ادامه طرح ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر به دیدار محمد علی بهمنی؛ شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت رفت.
طباطبائی در این دیدار گفت: وقتی از ترانه خوب حرف می‌زنیم یاد ترانه‌هایی می‌افتیم که خیلی‌ از آن‌ها به نام محمد علی بهمنی ثبت شده است.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: متاسفانه وضعیت ترانه در روزگار ما چندان مناسب و قابل قبول از نظر کیفی نیست و کمتر ترانه‌ای را می‌شنویم که از نظر معنایی به جان بنشیند.
وی اظهار کرد: چند سالی است که در تک قطعه‌ها یا آلبوم‌ها کمتر از ترانه‌سرایان پیشکسوت و شاخص اثری می‌شنویم و این خبر خوبی نیست. در این زمینه موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام آمادگی می‌کند تا از فعالیت ترانه‌سرایان پیشکسوت حمایت کند.
طباطبائی گفت: از تولید شعر و ترانه توسط پیشکسوتان برای استفاده در آثار موسیقایی حمایت می‎کنیم و در این زمینه موسسه هنرمندان پیشکسوت آماده همکاری است.
وی در این دیدار همچنین با اشاره به تعدادی از ترانه‌های محمد علی بهمنی آن‌ها را در ذهن و خاطره مردم جاودان خواند و گفت: شما از هر نسلی که سراغ بگیرید به احتمال زیاد ترانه‌های آقای بهمنی و دیگر ترانه‌سرایان پیشکسوت را شنیده‌اند ودر ذهن دارند و این نشانه قوت ترانه‌هایی است که توسط شاعران پیشکسوت سروده شده است.
همچنین در این دیدار محمد علی بهمنی؛ شاعر پیشکسوت بر ضرورت حمایت از ترانه‌های خوب تاکید کرد.
در این دیدار علیرضا بهرامی؛ شاعر و دبیر جشنواره ملی شعر دانشجویی و پدرام نظری؛ مدیر روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز حضور داشتند.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به صورت مستمر در قالب طرح ساعت سعد به دیدار هنرمندان پیشکسوت می‌ رود.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا