دیدار نیکنام حسینی‌پور با رئیس سازمان برنامه و بودجه

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با دکتر نوبخت دیدارکرد
موسسه هنرمندان پیشکسوت

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نیکنام حسینی‌پور با دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدارکرد. در این دیدار سیدعباس عظیمی، مدیرعامل مجموعه‌فرهنگی برج‌آزادی نیز حضورداشت.

در این دیدار حسینی‌پور ضمن تشکر از حمایت‌های ایشان دربرگزاری هرچه بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های موسسه هنرمندان پیشکسوت به‌ویژه سفرهای گروهی و با توضیح درباره وضع هنرمندان با توجه به شرایط کرونا افزود: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی؛ دورهمی‌ها، سفرها و نشست‌های گروهی رایج در موسسه برگزارنشده و موجب انزوا و آسیب‌های جدی روحی به این عزیزان شده‌است. علاوه‌برآن شرایط سخت اقتصادی نیز معیشت این قشر فرهیخته را به خطر انداخته‌است.

وی با اشاره به وضعیت کلی موسسه و محدودیت اعتبارات آن به دلیل تاثیر شرایط نامطلوب چون تحریم‌ها و شیوع‌کرونا و باتوجه به سابقه حمایت‌های محمدباقر نوبخت از جامعه فرهیخته فرهنگ‌وهنر به ویژه موسسه هنرمندان پیشکسوت اضافه کرد: خواهشمندیم تا در اجرایی کردن تصمیماتی که در راستای حل مشکلات این سرمایه‌های ارزشمند داریم، موسسه را یاری کنید تا چراغ این موسسه روشن بماند و روز‌ به‌ روز بهتر بتواند به ارائه خدمت به این عزیزان بپردازد.

محمدباقر نوبخت نیز با اشاره به این‌که دغدغه وضعیت موسسه هنرمندان پیشکسوت را داشته و دارد و با تاکید بر لزوم حفظ شان و کرامت انسانی هنرمندان پیشکسوت، قول مساعد داد.

این دیدار روز شنبه، بیست و هفتم دی‌ماه و در راستای حل مشکلات معیشتی هنرمندان پیشکسوت صورت‌گرفت.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا