“ساعت سعد” در دیدار با کیخسرو خروش

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ادامه طرح "ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر" برای دیدار با کیخسرو خروش؛ استاد و هنرمند پیشکسوت خوشنویسی به منزل وی رفت.
"ساعت سعد" در دیدار با کیخسرو خروش

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید محمد طباطبایی، مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، برای دیدار با استاد کیخسرو خروش به منزل ایشان رفت. در این دیدار همسر و خانواده این هنرمند نیز حضور داشتند و پیرامون مسائل هنری گفت و گو شد.

پس از گفت‌وگوهای ابتدایی، طباطبایی با اشاره به نقش هنرمندان پیشکسوت در ثبت تاریخ هنر گفت:«هنرمندان پیشکسوت تاریخ زنده هنر معاصر ما هستند و ما باید این تاریخ را ثبت کنیم. در این مسیر برنامه‌ریزی مشخصی داریم که خاطرات هنرمندان پیشکسوت را در قالب‌های گوناگون منتشر کنیم.»

وی در ادامه با اشاره به طرح ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر اضافه کرد:«در حال حاضر که به خاطر شیوع بیماری کرونا انجام برنامه‌های گروهی برای هنرمندان پیشکسوت میسر نیست، برنامه‌های دیگری جایگزین آن کرده‌ایم که دیدار با پیشکسوتان هنر از آن جمله است.»

در این دیدار کیخسرو خروش هم ضمن تشکر از توجه به هنرمندان پیشکسوت و دیدار با آن‌ها همراهی خود را با برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه اعلام کرد.

پیش از این مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در قالب طرح “ساعت سعد” با پیشکسوتان هنر از جمله جواد علیزاده، محمدعلی ساربان و کامبیز درمبخش دیدار کرده بود.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا