عضو شورای اسلامی شهر تهران :به دنبال حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت هستیم

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت علیرضا نادعلی نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و سیدعباس عظیمی مدیرعامل و تنی چند از مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت طی جلسه ای به بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان پیشکسوت به عنوان نخبگان فرهنگی و هنری پرداختند.

در این دیدار عظیمی با اشاره به فعالیت های ده ساله موسسه هنرمندان پيشكسوت در سراسر کشور، اعضای موسسه را شهروندان خاص و نخبه شهرهای مختلف کشور دانست و گفت : بیش از ۷۵ درصد از اعضای موسسه شهروندان ساکن تهران هستند و به همین لحاظ می طلبد به عنوان سرمایه های شهر تهران ، شورای شهر و شهرداری تهران توجه ویژه ای به آنان داشته باشد .

عظیمی با اشاره به جلساتی که با دکتر زاکانی و معاونین ایشان وجود داشته از توجه های اخیر شهردار تهران تشکر و خواستار تسریع در عملیاتی شدن قول و قرارهای مربوطه شد.

نادعلی عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه گفت: در مورد مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بنده شناخت نسبتا خوبی دارم؛ توفیق داشتم آذر ماه سال گذشته در جشن تولد هنرمندان پیشکسوت عزیز آذر ماهی شرکت کنم که رویداد بسیار با نشاط و خوبی بود.


وی افزود: این مجموعه اقدامات خوبی برای هنرمندان زحمتکش پیشکسوت انجام داده و بسیاری از این هنرمندان در طول سالیان مدید برای ما مردم، خاطرات خوب و فراموش نشدنی ساخته‌اند که طبعا در این سال‌های کهنسالی و جهان‌دیدگی، لازم است که توجه های ویژه تری هم نسبت به ابن عزیزان معطوف گردد و البته موسسه هنرمندان پیشکسوت  به اندازه توان خود تلاش خوبی در این راستا انجام می دهد.


رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مدیریت شهری تهران با توجه به توانمندی که در سازمان‌ها و مجموعه های خود دارد می تواند با موسسه هنرمندان پیشکسوت همکاری مؤثری داشته باشد.


نادعلی ادامه داد: در جلسه امروز نکات خوبی مطرح شد از جمله جلسه ای که گویا با شهردار محترم تهران داشتند، موارد خوبی طرح شده و دکتر زاکانی دستورهای خوبی به مجموعه های شهرداری برای رسیدگی و حمایت از هنرمندان پیشکسوت عزیزمان داده اند که مجدد در جلسه امروز مطرح شد و مقرر شد بنده هم به نوبه خود در شورای اسلامی شهر تهران و در کمیته هنر موضوعات و موارد هنرمندان پیشکسوت را به صورت جدی و به قدر توان دنبال کنم.

رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: پیگیری مشکلات هنرمندان پیشکسوت از جمله موضوعاتی است که در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری خواهیم کرد.نادعلی در پایان گفت: امیدوارم همه هنرمندان کشور پاینده باشند و سایه این عزیزان بر سر هنر این آب و خاک بلند باشد و ما نیز بتوانیم به همه هنرمندان خدمت کنیم.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا