عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از محمد ساربان

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در منزل هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون از وی عیادت کرد.
عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از محمد ساربان

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سید محمد طباطبائی با حضور در منزل محمدعلی ساربان از وی عیادت کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از رضایتبخش بودن روند درمان و بهبود این هنرمند پیشکسوت گفت: در تاریخ هنر معاصر ما نسلی که آقای ساربان در آن رشد کردند دارای ویژگی‌هایی است که از آن جمله می‌توان به تعهد نسبت به اخلاقیات و جامعه، دغدغه‌مندی نسبت به مسائل و مشکلات و توجه به کسب دانش هنری و تاکید بر پژوهش در تئاتر اشاره کرد.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان اینکه تئاتر هنر زندگی است اظهار کرد: حقیقت این است که آقای ساربان در تئاتر بازی نکردند بلکه سال‌ها با تئاتر زندگی کردند و حالا این پشتوانه در روزگار بیماری به کمک ایشان آمده تا روند بهبود را سریعتر طی کنند.
طباطبائی ادامه داد: مخاطبان تئاتر در پنج نسل بازی‌های آقای ساربان را روی صحنه تئاتر دیده‌اند و حالا ما امیدواریم هرچه زودتر دوباره این هنرمند پیشکسوت روی صحنه تئاتر ببینیم.
همچنین در این دیدار محمدعلی ساربان با بیان خاطراتی از سال‌ها فعالیت خود در عرصه هنر گفت: تئاتر برای من همیشه اصل بوده است.
این هنرمند اظهار کرد: گمان می‌کنم اگر به گذشته برگردم باز هم در همین مسیر گام می‌گذارم و فعالیت در عرصه هنر را انتخاب می‌کنم. من هیچگاه آدم کار اداری و رسمی نبودم و هرگاه در جایی مشغول به کار شدم خیلی سریع آنجا را ترک کردم.
محمدعلی ساربان؛ هنرمند پیشکسوت تئاتر از هشتم اردیبهشت به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و پس از مدتی ترخیص و در منزل روند درمان را ادامه می‌دهد.
شاپرک خانوم (بیژن مفید)، دایره گچی قفقازی (داریوش فرهنگ)، ادیپ شهریار (مهدی هاشمی)، سربازه (هرمز هدایت)، پادشاه مار (گلاب آدینه)، کلبه عموتم، ایکارو، 2342 روز بد ( بهروز غریب پور)، سلامان و ابسال (مهدی شمسائی )، آتش افروزان، سوگ سیاوش، باغ آلبالو و یوسف و زلیخا (پری صابری)، هفت نمایش (اسماعیل خلج)، رکاب (عزت‌الله مهرآوران ) از جمله نمایش‌هایی است که محمدعلی ساربان در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا