مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری در حاشیه بازدید از گنجینه مانا مطرح کرد: از هنرمندان این نمایشگاه حمایت خواهیم کرد

دکتر برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نمایشگاه گنج مانا بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت دکتر برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه گنجینه مانا در مورد این نمایشگاه گفت: کار خوبی بود و زحمت کشیده شده است و آثار هنرمندان پیشکسوت در یک جا گردآوری شده است. این اتفاق فرصت خوبی است که هم شهروندان تهرانی با این آثار و هنرمندان بیشتر آشنا شوند و هم فرصتی است که نیازهایشان را یا از این نمایشگاه یا بواسطه ارتباطی که با هنرمندان حاضر در این نمایشگاه بدست می آورند از بیرون از نمایشگاه تامین کنند.
مدیر سابق اداره کل ارشاد استان تهران افزود: با این کار هم فرصت هست برای کمک به هنرمندان و هم این دست فعالیت ها و رویدادهایی اینگونه، به شناخته شدن چنین کسب و کارهایی در جامعه و در عین حال به رونق اقتصاد فرهنگ و هنر کمک می کند.
ضرغامی در پایان در مورد میزان و نحوه حمایت شهرداری تهران از هنرمندان گفت: شهرداری تهران در طول سال حمایت های زیادی از هنرمندان می کند. فعالیت سازمان زیباسازی هم در راستای فعالیت هنرمندان نقاش، گرافیست و … در فضای بیرونی و در سطح شهر است. ان شاءالله با بررسی که انجام می دهیم اگر زمینه ای فراهم بود از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هم حمایت خواهیم کرد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا