آثار هنرمندان پیشکسوت تقدیم مادران زندانی شد

پنجمین دوره پویش آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد شب گذشته در برج آزادی به همت شهرداری منطقه 5 برگزار شد.
پنجمین پویش آزادی و حمایت از مادران زندانی به مناسبت روز زن و مادر، شامگاه دوشنبه – ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲- با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ،نمایندگانی از دستگاه قضا و سازمان امور زندان‌ها، فرزاد هوشیار رئیس برج آزادی ، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ،جمعی از خیرین، هنرمندان پیشکسوت و ورزشکاران در محل سالن همایش های برج آزادی برگزار شد.
در این پویش مبلغ ۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای آزادی مادران زندانی شهر تهران جمع آوری شد که هنرمندان پیشکسوت با ارائه آثار خود 260 میلیون تومان از این مبلغ را تامین کردند.
یکی از موضوعات جالب مراسم، اهدای انگشتری از سوی یک همسر شهید در گلریزان بود که این همسر شهید خودش انگشتر را از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود و این انگشتر توسط یکی از خیرین با مبلغ قابل توجهی خریداری شد.
همچنین از دیگر نکات قابل توجه اهدای اثر استاد اکرم السادات حسینی به مادر شهید دفاع مقدس بود که توسط خیرین حاضر در مراسم خریداری شده بود.
استادان حسین شادی ، اکرم السادات حسینی ، محمد موحدیان عطار ، محمدعلی جدیدالاسلام و احمد عبدالهی نیا هنرمندانی بودند که آثار خود را به این پویش برای آزادی مادران زندانی اهدا کردند.
محمد فیلی ، سیاوش طهمورث ، محمدعلی جدیدالاسلام ، حسین شادی ، اسماعیل خلج ، زهرا سعیدی و محمدعلی گرجستانی هنرمندان پیشسوت حاضر در این مراسم بودند.

۱

۱۶:۱۳

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا