آیین تکریم و پاسداشت هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت برگزار شد

مراسم تولد هنرمندان پیشکسوت، روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سیدعباس عظیمی مدیرعامل این مؤسسه در اين مراسم ضمن تبریک تولد هنرمندان پیشکسوت بیان کرد: خوشحال هستم که بدون هر گونه وقفه مراسم بزرگداشت و تکریم استادان عزیز در ماه های مختلف در حال انجام است و امیدوارم با استمرار کمک های وزیر محترم بتوانیم آنگونه که در شأن شما عزیزان است ، برنامه های سالانه موسسه هنرمندان پیشکسوت را عملیاتی و موجبات خوشنودی و رضایت اعضا را بدست آوریم .
عظیمی با گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان آسمانی متولد اردیبهشت از حضور خانواده‌های آنان در جمع صمیمی هنرمندان قدردانی کرد و گفت : در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت خانواده عزیزان آسمانی همچنان عضو و بیش از پیش مورد احترام ما هستند.

وی خاطر نشان کرد: در این موسسه خانواده بزرگی شکل گرفته که حتی اطلاع دارم بسیاری از اعضا با هم رفت و آمد خانوادگی پیدا کرده‌اند و این اتفاق کمک بزرگی برای رهایی از گوشه گیری و تنهایی در سن بالاست و مطمئن هستم این مراودات اجتماعی برای همه شما مفید و ضروری است.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به کمک مالی رئیس محترم جمهوری، به سفر گروهی و افزایش دو برابری هدیه نقدی جشن های تولد در سال جدید اشاره و اظهار امیدواری کرد که با افزایش بودجه ، تعداد برنامه ها و میزان ریالی هدایا در شأن هنرمندان پیشکسوت شود.

عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود به تعاملات با سازمان اتکا و برخورداری اعضا از کارت های تخفیف اشاره و توضیحاتی درخصوص ارائه خدمات مشاور حقوقی به صورت رایگان داد.

عظیمی در پایان با اشاره به عملیات وعده صادق و توانمندی نیروهای نظامی کشور گفت: امروز این امنیت و آرامش را مدیون تلاش و جانفشانی و تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستیم و به عنوان یک ایرانی می بایست به وجود آنان افتخار کنیم .

در ادامه داریوش ارجمند رئیس هیئت مدیره موسسه بیان کرد: در هيچ جای دنیا مؤسسه ای چون مؤسسه هنرمندان پیشکسوت وجود ندارد که بزرگداشت بگيرند، تولد بگيرند و به هرشکل از هنرمندان پیشکسوت را تکریم و حمایت کنند. همه ما رفتنی هستیم اما در سال بزرگداشت فردوسی باید بدانیم که ما ملت فرهنگ هستیم و سرزمین ما سرزمینی فرهنگی هست.

وی افزود: باید خداراشکر کنیم که در این مملکت امنیت داریم و قدر همدیگر را بدانیم که اجل سنگ است و انسان مثل شیشه.

این بازیگر با سابقه کشور در ادامه گفت: از رئیس جمهوری می‌خواهیم که طوماری که برای کمک به این موسسه به دستشان رسانده‌ایم را ببینند و انجام دهند و پیشکسوتان را خوشحال کنند.

در ادامه از هنرمندان متولد اردیبهشت ماه عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت و خانواده های هنرمندان آسمانی با حضور داریوش ارجمند ، انسیه شاه‌حسینی و حسن ریاحی به ترتیب رییس ، نایب رییس و عضو هیئت مدیره موسسه تقدیر شد.

صفا آقاجانی، علی ژکان، اسحاق خانزادی، امیرعلی جوادیان، انه‌محمد تاتاری، جهانگیر رجبی‌خواه، امین سلطانخواه، قطب‌الدین صادقی، جلیل عندلیبی، ذبیح‌الله شهبازی، محمدباقر کریم‌پور، قاسم رفعتی، مهدی شاه‌محمدیان، ایرج راد، صادق احمدی، فرزانه کابلی، مریم نشیبی،علیرضا درویش‌نژاد ، جواد انصافی،حسن پیران ، غلامحسین محمودی، اصغر آبگون، حمید انگجی ، اکبر رحمتی، داود فیاضی ، احمدرضا اسعدی ، علی‌اصغر فریدی ماسوله ، داوود صادق‌سا و خانواده‌های هنرمندان آسمانی عزت‌اله مهرآوران ، کریم اکبری مبارکه و صادق صندوقی هنرمندان پیشکسوت متولد اردیبهشت ماه حاضر در این آیین بودند.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا