اسفند ماهی‌ها تجلیل شدند

مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت ظهر چهارشنبه 10 اسفندماه در باغ زیبا برگزار شد.

این مراسم که آخرین جشن تولد در سال ۱۴۰۱ بود،با حضور داریوش ارجمند رییس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت ، انسیه شاه‌حسینی عضو هیئت مدیره موسسه ، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان متولد اسفندماه حضور داشتند و ضمن بریدن کیک و گرفتنِ عکس یادگاری، تولد خود را جشن گرفتند.

محمدحسن داورزنی، علی فرامرزی، سیاوش طهمورث، احمد پوررفیع عربانی، رشید وطن‌دوست، علی فریدونی، مهپاره اکبری، زهرا سعیدی، کریم بهمنی، ذبیح‌الله احمدی، طاها بهبهانی، مهدی شمس نیکنام، عزت‌الله رمضانی‌فر، ناصر جواهرپور ، آلبرت کوچویی، حسین رحیم‌خانی، مهربانو توفیق، محمود نادعلی، رضا بابک، محمدسعید شریفیان، علیرضا زرین‌دست و احمد عزیز هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و  سالروز میلاد هنرمندان متولد اسفندماه گفت : جا دارد قبل از هرسخنی از افتخارات اعضا موسسه بگویم و تبریک ویژه‌ای به استادان محمدعلی جدیدالاسلام ،طاها بهبهانی ، رضا بدرالسما و محمدعلی موحدیان عطار که به عنوان مفاخر هنرهای تجسمی ایران در جشنواره تجسمی فجر تجلیل شدند عرض کنم.

همچنین مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ادامه انتخاب استاد عصمت مجیدی به عنوان کارآفرین نمونه سال و استاد مهپاره اکبری به عنوان برترین نمایشگاه هنرهای سنتی سال در جشنواره وزارت میراث فرهنگی را تبریک گفت .

این مدیر فرهنگی و با سابقه کشور در ادامه صحبت‌هایش گفت : از تمامی استادان و اعضای موسسه به خاطر کمبودها و مشکلات بودجه ای که ارائه خدمات را با کاهش شدید مواجهه کرده پوزش میطلبم . و امیدوارم سال آتی با توجه به تلاش‌هایی که از سمت هیئت مدیره به ویژه استادان داریوش ارجمند ، انسیه شاه‌حسینی و دکتر حسن ریاحی صورت گرفته و همچنین با حمایت‌های ویژه دکتر اسماعیلی وزیر محترم ، جناب دکتر اسلامی و محمود سالاری معاونین محترم وزیر وضعیت بودجه بهتری داشته باشیم و خدمات ارزنده‌تری ارائه نماییم.

عظیمی افزود : اینجانب ویترین خدمات موسسه هستم و درپشت این ویترین همکاران پر تلاش موسسه ، اعضای هیئت امنا ، هیت مدیره ، مقامات و شخصیت‌های اداری در دولت و وزارت ارشاد ،شخصیت‌های هنری و همه دلسوزانی هستند که به هر نحو برای پیشرفت این موسسه تلاش می‌کنند که جا دارد از همه آنان از بدو راه‌اندازی تا کنون تشکر کنم .

او در پایان به خاطراتی کوتاه و تاثیرگذار از زمان تاسیس موسسه تا کنون اشاره کرد .

داریوش ارجمند رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت : این موسسه که دیریست هنرمندان آن را خانه می‌نامند در جهان نمونه ندارد و باید قدر آن را دانست.

او در ادامه گفت : هیچ کجای جهان ، حتی در فرانسه که او را مهد هنر می‌دانند چنین تشکیلاتی را نمیتوان پیدا کرد که اینگونه نامداران و سرامدان هنر کشور را کنار هم جمع نماید و آنان را اینگونه تکریم نماید که هنرمند هم چیزی جز تکریم نمی‌خواهد .

این کهنه سرباز فرهنگ کشور با اشاره به بودجه سال 1401 موسسه زبان به گلایه باز کرد گفت : از تمامی متولیان مملکت از مجلس تا دولت و مسئولان فرهنگی می‌خواهم که اجازه ندهند چراغ این خانه خاموش شود .

در پایان این مراسم با اهدای هدیه و لوح یادبود موسسه از متولدین اسفند ماه تقدیر به عمل آمد و عکس گروهی هنرمندان پیشکسوت زینت‌بخش این محفل صمیمی شد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا