حضور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ۲ نمایشگاه تجسمی

سیدعباس عظیمی از دو نمایشگاه «رویاروی رویا» و «بیا تا گل بر افشانیم » دیدن کرد.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت ، عصر دوشنبه ۱۹ تیرماه سیدعباس عظیمی با حضور در گالری استاد فرشچیان و گالری خانه هنر گویا از مجموعه آثار استادان اکبر نیکان‌پور و غلامرضا راهپیما از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدن کرد .

عظیمی در نمایشگاه ” رویاروی رویا ” که مجموعه آثار تصویرسازی استاد اکبر نیکان پور به همراه شاگردانش است از این هنرمند پیشکسوت با اهدای هدیه و لوح موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور‌ دکتر بهنام‌ زنگی رییس موسسه فرهنگی و‌هنری صبا تجلیل به عمل آورد .




عظیمی در ادامه از آثار خوشنویسی استاد غلامرضا راهپیما و دختر این هنرمند پیشکسوت (سپیده راهپیما) در گالری گویا دیدن کرد.



لازم به توضیح است از استاد راهپیما در نمایشگاه قبلی ایشان تجلیل شده است .

اکبر نیکان پور چهارم تیر سال ۱۳۳۵ در اردبیل متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، لیسانس و کارشناسی ارشد تصویرسازی و دارای مدرک درجه یک هنری (دکترا) است. نیکان پور به دلیل علاقه‌ای که به تصویرسازی دارد عمده فعالیتش در حوزه تصویرسازی کتاب‌های کودکان و تصویرسازی برای مطبوعات کودک و نوجوان است.

غلامرضا راهپیما، پژوهشگر و از خوشنویسان پرکار ایرانی است. در سال‌های 1392 و 1393 دو کتاب پژوهشی با عنوان‌های «از الفبا تا هنر: شناخت انواع خطوط از آغاز تاکنون و قالب‌های خوشنویسی» و «خوشنویسی و کتاب‌آرایی در ایران» منتشر کرد. کتاب «از الفبا تا هنر» به معرفی انواع خطوط اسلامی و ایرانی، به همراه مثال‌های تصویری بسیار اختصاص دارد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا