سیدعباس عظیمی در رابطه با برگزاری نمایشگاه “طلیعه مقاومت” مطرح کرد؛ پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه است

در سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه عکس "طلیعه مقاومت" با ۴۰ اثر از ۱۰ هنرمند پیشکسوت با همکاری مشترک موسسه هنرمندان پیشکسوت ، بنیاد رودکی و مجموعه برج آزادی آغاز به کار کرد.

سیدعباس عظیمی در رابطه با برگزاری این نمایشگاه گفت : نمایشگاه “طلیعه مقاومت ” یادآوری و تجلیل از جانفشانی و حماسه آفرینی غیور مردان و زنان ایرانی در ۸ سال دفاع مقدس است.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سرپرست برج آزادی ادامه داد :این اتفاق مرور بخشی از تاریخ پر فراز و نشیب کشور در دوران ۸ سال دفاع مقدس است که اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران در دست دشمنان باشد.

عظیمی اضافه کرد: این نمایشگاه مرور ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان ، ایثارگران و آزادگان و شهدا است .در شرایطی که یک کشور در مقابل خباثت و دشمنی کشورهای بسیاری ایستاد تا امروز ایرانیان با امنیت کامل ، آرامش و امید زندگی کنند و باور داشته باشند که می توانند با اتحاد و همدلی ایران را بهتر از گذشته بسازند.

لازم به توضیح است نمایشگاه گروهی”طلیع مقاومت” با ۴۰ اثر از هنرمندان پیشکسوت ؛ جاویدالاثر کاظم اخوان، مرتضی اکبری ،علی جوادیان ، سعید صادقی ، محمد صیادصبور، محمود حاج‌محمدی ،علی کاوه ، بهرام محمدی‌فرد، شهید محمدحسین مقصودی و زنده‌یاد رسول‌ملاقلی‌پور از ۳ خرداد در تالار آیینه برج آزادی تهران آغاز به کار و تا ۱۰ خردادماه ادامه دارد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا