هاشمی: رفع دغدغه‌های هنرمندان پیشکسوت از برنامه‌های وزارت فرهنگ است

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان پیشکسوت از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و نگاه و تلاش ما در این نهاد بر تکریم و رفع دغدغه‌های آنان است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه آثار هنری و سنتی هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران اظهارداشت: امروز از این نمایشگاه بازدید کردم و به نظرم این نمایشگاه یکی از فاخرترین نمایشگاه‌های هنری است که برگزار شده و استوانه‌های پرستاره هنر ایران آثارشان را در این نمایشگاه به نمایش دید عموم مردم گذاشتند.

وی افزود: این نمایشگاه با شرکت ۱۱۰ هنرمند با بیش از ۲۰۰ اثر ارزشمند با موضوع‌های مختلفی همچون نقاشی، عکس، مجسمه و منبت‌کاری در حال برگزاری است که از زحمات موسسه هنرمندان پیشکسوت که زمینه برپایی این نمایشگاه فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر برای بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: توصیه و دعوت می‌کنم همه اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم، از این نمایشگاه فاخر که حاصل زحمات اساتید فرهیخته و بزرگ کشور است بازدید کنند.

هاشمی افزود: هنرمندان پیشکسوت از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که نگاه و تلاش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تکریم و رفع دغدغه‌های آنان است.

دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت ۲۴ آبان ماه با حضور سیدعباس‌ عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رئیس نمایشگاه، ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران و جمع گسترده‌ای از هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد و تا چهارم آذر ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه برای امور خیریه و کمک به کودکان بی‌سرپرست زلزله خوی اختصاص داده خواهد شد.

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

تحریریه موسسه هنرمندان پیشکسوت

سایر اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا